על המורה:
אני הגעתי ליוגה ממש לא במקרה. הגעתי ליוגה כי ממש חיפשתי.
מגיל צעיר, עולם הרוח היה עולם מוכר,פתוח ומסקרן עבורי, אותו חקרתי תמיד בדרכים שונות. עם בגרותי למדתי ועסקתי בתחום הריפוי והטיפול האלטרנטיבי.
בשנת 2007 בדרך עקיפה ומוזרה, נחשפתי לעולם טיפוס הסלע. החיבור עם העולם הזה היה מפתיע ולא קשור לעולמי היום יומי. אך למרות פחדים רבים ו"אי התאמות", נכנסתי לעולם הטיפוס,הטיפוס דרש ממני כוחות פיזיים ומנטלים רבים. אך למדתי להנות מזה.
עם רצון להתפתח בתחום, בשנת 2008 נסענו לקנדה, להרי הרוקיז.
שם למדתי סקי, טיפוס קרח, אופני הרים, טיפוס סלע, ועוד ועוד..אתגרתי את עצמי מבחינה גופנית על בסיס יומי, אבל גם מבחינה מנטלית התמודדתי עם כל הפחדים שלי, והחולשות שלי.
המעבר לקנדה שהביא עימו הרבה שמחה והתרגשות, שיקשק אותי מאוד מבחינה פנימית. הרגשתי אבודה, והייתי זקוקה לעזרה.
חיפשתי וחיפשתי מענה…
עד שיום אחד הגיע אלי הספר "יוגה וסישטהא".
התחלתי לקרוא.. דף, ועוד דף, ועוד דף.. הרגשתי חיבור עמוק למילים שנכתבו שם. כאילו נכתבו ממש עבורי. התחלתי לראות קצת אור, להרגיש נינוחות עם האתגרים שלי, להבין מאיפה הם נובעים, ולקבל כלים להתמודד עימם.
את המילה יוגה שמעתי פעמים רבות בחיי. בעיקר בהקשר של חדרי כושר ומתיחות. מעולם לא עניין אותי להעמיק בזה. אבל אחרי חודש של קריאה יומית, החלטתי ללכת לראות מה זה שיעור יוגה. ומה הקשר של כל המתיחות האלו לאותה הפילוסופיה המרתקת והעמוקה שאני קוראת עליה.
הלכתי לשיעור אקראי בסטודיו המקומי.
במקרה (או שלא) זה היה שיעור אשטנגה.
השיעור הזה "הפך את עולמי". הוא איתגר אותי, בלבל אותי, עייף אותי, פתח אותי, מילא אותי, שימח אותי – חיבר אותי.
לא ידעתי להגדיר לעצמי מה קרה – רק ידעתי שמצאתי משהו.
מאותו הרגע כל עולמי נצבע בצבעי היוגה. לימודי פילוסופיה, תרגולים פיזיים, מפגשי לימוד, סדנאות, ועוד ועוד..הפכתי להיות דמות דומיננטית בקהילת היוגה האזורית, גם כמתאמנת, גם כמורה. (אשטנגה ויוגה תרפיה) וגם כמנהלת קהילה בתחום.
למדתי עם מורים שונים מצפון אמריקה והודו. אך את דרכי העמוקה עשיתי עם SRI O.P TIWARI. איתו העמקתי את הבנתי במהות היוגה, פילוסופיה, פראנאימה, והחיים בכלל.
אני רואה ביוגה כתרגול אישי, כדרך לריפוי וטיפול, כמראה להתבוננות ולמידה, וכדרך חיים.
כמורה, אני אוהבת לראות תלמידים מגלים, לומדים, ומתפתחים עם היוגה.
אני אוהבת ללוות אנשים בתהליכי למידה, לעבור ריפוי, גילוי, לבחון קשיים, אתגרים, הצלחות, הקלות. לעודד אותם להסתכל במראת היוגה ולראות את עצמם, לחפש ולהבין.
בלימוד היוגה שלי אני מביאה פרספקטיבה הוליסטית של עבודה עם הגוף כראי לנפש ולרוח.
חשוב לי תמיד בכל תהליך להביא תמונה שלמה של האדם העובר תהליך. עם עולמו הפנימי והחיצוני. עם כל סיפור חייו. עם מגבלותיו וחוזקותיו. עם העבר וההווה.
אני מאמינה שהתרגול הטוב ביותר לאדם – הוא אותו תרגול שהאדם מתחבר אליו, ומסוגל לבצע ולהתמיד בו.
עוסקת בהוראת יוגה לכל הגילאים, והמגדרים.
עוסקת גם בקידום WELLNESS בקרב נשים. מובילת קהילת נשים בריאות.